Известие

Collapse
No announcement yet.

Играят ми оборотите,бихте ли помогнали!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Играят ми оборотите,бихте ли помогнали!

    Здравеите колеги имам следни проблем-когато съм спрял,на свободна и се загледам в обортомера виждам че оборотите играя,почти незабележимо е,но ме дразни много-дали е моторчето на празния ход и ако е то къде се намира за да си го почистя.Също така на бензин имам следния проблем-когато тръгвам да изцеждам скоростите от 1000 до 3000 оборота колата глъхне(няма мощ) а мине ли 3000 откача,това е само на 1 и 2 скорост-от какво може да е.Колата ми е алфа 156 1.8 98г. газ(ланди ренцо),бензин.

  • #2
    Първоначално публикувано от asoto Покажи съобщение
    Здравеите колеги имам следни проблем-когато съм спрял,на свободна и се загледам в обортомера виждам че оборотите играя,почти незабележимо е,но ме дразни много-дали е моторчето на празния ход и ако е то къде се намира за да си го почистя.Също така на бензин имам следния проблем-когато тръгвам да изцеждам скоростите от 1000 до 3000 оборота колата глъхне(няма мощ) а мине ли 3000 откача,това е само на 1 и 2 скорост-от какво може да е.Колата ми е алфа 156 1.8 98г. газ(ланди ренцо),бензин.
    От моторчето за празен ход е най вероятно трябва да го свалиш да го почистиш разгледай има теми за него А иначе предполагам че не ти глъхне ами просто двувалките Алфите са така мудни до 3000 оборота
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S

    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

    Comment


    • #3
      1

      Заглухва,просто я усещам,не е като преди.преди отлепясхе здравата,а сега се чуди давам и спар а тя се едно по инерция е пусната а гурнетата ще се пръснат от ръмжене

      Comment


      • #4
        Мда, до 3000 няма кое знае каква динамика, но след 3к е много арна.....
        Виж дали това дръпване след 3к го има и на газ и на бенз - на газ трябва да не е чак толкова осезаемо......
        Иначе се смята за почти нормално, когато от средна скорост спреш за светофар и 3-4-5-6 пъти да ти заклати обороти, не винаги.....прави ми впечатление че когато рязко спра за светофар и след 1-2 сек ми заковава 900 обм, но кагота след 1-2-3 сек пусна спирачката и след още 1-2 сек ми падат още малко оборотите......това винаги ми го прави, при англичанчетата четох че това е функция на екуто, или нещо от сорта.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Покарай 2-3 дни само на бензин и пак виж дали така ще се държи.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            1

            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Покарай 2-3 дни само на бензин и пак виж дали така ще се държи.
            Покарах към 200 км с 100 октана и няма разлика пак го прави.

            Comment


            • #7
              Дежурната реплика - дебитомер?
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Мда, до 3000 няма кое знае каква динамика, но след 3к е много арна.....
                Виж дали това дръпване след 3к го има и на газ и на бенз - на газ трябва да не е чак толкова осезаемо......
                Иначе се смята за почти нормално, когато от средна скорост спреш за светофар и 3-4-5-6 пъти да ти заклати обороти, не винаги.....прави ми впечатление че когато рязко спра за светофар и след 1-2 сек ми заковава 900 обм, но кагота след 1-2-3 сек пусна спирачката и след още 1-2 сек ми падат още малко оборотите......това винаги ми го прави, при англичанчетата четох че това е функция на екуто, или нещо от сорта.....
                Това заклащане ми се случва но много рядко,на газ от 1000 си почва да върви добре но разбира се малко по тромаво отколкото на бенз,доколкото на бенз я цедя до 7000 и от 1000 до 3000 имам чувството че е много зле преди дурпаше здравата

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Дежурната реплика - дебитомер?
                  Може ли да се е зацапал или нещо такова,сменях го август в бош чистак нов-Възможно ли е да се е преебал

                  Comment


                  • #10
                    Ми още дежурни реплики - свещи, бубини, излишен катализатор?????
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от asoto Покажи съобщение
                      Може ли да се е зацапал или нещо такова,сменях го август в бош чистак нов-Възможно ли е да се е преебал
                      Ми на теория е малко възможно, но видях Бошовски дебитомер от магазина им на Ц.Симеон с китайски сензор, така че вече нищо не ме учудва......мое да се зацапа толкова бързо ако през филтъра ти минава всякаква гряз и мъзгия, иначе не е възможно толко бързо да ти замине.....ко минаваш през СТЗГ може да чукнеш да те закачим да видим стандартните боклуци дали стандартно отчитат, или да почнеш нещо от сорта някъде по наблизо.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Ми на теория е малко възможно, но видях Бошовски дебитомер от магазина им на Ц.Симеон с китайски сензор, така че вече нищо не ме учудва......мое да се зацапа толкова бързо ако през филтъра ти минава всякаква гряз и мъзгия, иначе не е възможно толко бързо да ти замине.....ко минаваш през СТЗГ може да чукнеш да те закачим да видим стандартните боклуци дали стандартно отчитат, или да почнеш нещо от сорта някъде по наблизо.....
                        Еиии тея китаици малки ще направя една диагностика.когато смених дебитомера смених и сички свещи с кабели и почистване на дюзи.

                        Comment


                        • #13
                          1

                          Ако някои би ми обяснил как се почиства моторчето на празния да го почиста..аааа а дебитомера мога ли да го почистя сам или е прекалено словно и ще иска сервиз

                          Comment


                          • #14
                            Моторчето няма кой знае какво да се чисти, дебитомера с спрей който се изпарява без остатък, не е сложно, само да отвъртиш болчетата.....иначе щом и свещи и кабели си сменил, виж да не ти смуче въздух след дебитомера......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              И при мен го има същия проблем - до 3000 об. все едно че неподавам газ, придърпване и т.н. След 3000 се изстрелва като ракета. Соборотите нямам проблем. Колега ако откриеш проблема, моля сподели...
                              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                              Comment

                              Working...
                              X